bostadskö.

Jaha, då står man då i kö. I bostadskö . . dock inget avancerat, fick veta att en ledig lägenhet var på tur så vi skrev upp oss på just det området. . får väl se hur det blir. Känner lite sisodär inför allt med flytt och grejer. Gillar min nuvarande lägenhet men samtidigt är det stressigt med allt spring emellen två lägenheter.

Men hur vet man att man fixar att bo ihop? Det kanske funkar de första månaderna men sen då?
Kommer han stå ut med mitt humör? Fixar vi att dela på alla sysslor/räkningar/folk som kommer springa hos oss osv?
Nej jag är helt kluven när det gäller det här, har sett dåliga exempel och själv levt i ett men den gången var det annorlunda. Nu är det ju faktisk äkta kärlek och ingen tonårsförälskelse.

Men egentligen, varför inte testa? Funkar det inte så funkar det inte. Förhoppningsvis funkar det :)
Vi har i alla fall väntat ett tag innan vi bestämt oss. . förstår inte folk som flyttar ihop efter en vecka typ . .nej låt det gå ett år så ni känner varandra i alla fall . .

Nej ska inte grubbla för mycket det är då det blir fel. . .Vet ju inte om vi får en lägenhet eller inte än så det är bara att ta djupa andetag och bestämma sig.




Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt! Det kommer ni klara av! ^^

2010-02-05 @ 01:19:08
URL: http://malveg.blogg.se/
Postat av: Lissan

Jag kan ju inte påstå att vi väntade ett år direkt, åtta månader höll vi ut. Än går det bra...=)

2010-02-05 @ 09:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback