god förmiddag!

Eller det kanske är eftermiddag snart. . hm?
Jaja i alla fall är det snart dags att hoppa in i duschen . .lägenheten har blivit lite mindre stökig förutom sovrummet där hela min tvättkorg ligger på golvet. Måste tvätta och ända tvätttiden som passade mig som var ledig är i morgon klockan 6.00. så hinner precis tvätta innan jag ska vidare på jobb . .men måste ju! Ör ju likosm jobbkläderna som är akuta . . och strumpor! Har minst 50 par sockar och alla verkar ligga i tvättkorgen . . hm not bra not bra alls. . .men det ska ordnas imörn.
Sitter här och fifilurar vad som händer på jobbet ikväll, är väl det gamla vanliga. . hoppas på leende människor idag, var inte så många av den sorten igår. Man kan väl försöka klistra på ett smail i alla fall? Hallå så svårt är det inte jag gör det varje dag!!! Surt folk är det värsta jag vet!

Men nej som sagt dusch, skönt, mat, gott (kåldolmar idag!).
Hoppas ni får en bra eftermiddag/kväll.

♥puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback