god morgon!

Ja då var det dags att stiga upp igen då . .till en ny vecka med nya möjligheter!
Visst låter det positivt?
Ja en så länge i alla fall :) jaja är ledig hela helgen så borde väl skutta och jubla men jag har inga planer överhuvudtaget så är det nån som vill hitta på nåt bara hojta! kanske kolla på melodifetsivalen?

Ja helgen var väl lite sisodär, känns som jag sovit bort hela, vilket iofs var skönt men hm ja inte alltid.
Dagen igår var trevlig i alla fall, blev bjudna på hemmagjorda semlor hos Etti och Tulle, mycket gott, spelade lite spel väntade på Malin och Bohre och käkade en lite smått stressad pizza innan det var dags för jobb!
På jobbet var det också trevligt, kändes att man inte suttit i kassan på en vecka så man orkade vara trevlig :)

Nej idag ska jag försöka plocka i ordning lite här hemma och sen gå till jobbet.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej gull! Du har fått en award i min blogg:)

2010-02-01 @ 12:06:58
URL: http://frida.derived.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback