kureringstips?

Det bästa vore jag vet att vara hemma från jobbet. . men ska försöka jobba ikväll i alla fall så får vi se hur det blir med inventeringen imorgon . .om jag pallar den ska jag försöka få vara hemma på tisdag för då kan jag byta bort mina timmar till en som jag ska jobba åt då hon ska vara ledig  . . så blir det nog . .

Annars, ingen som vet nåt extra bra mot förkylning förutom sömn, spelsiner och vatten?

Missade lite sömn inatt då jag inte kunde sova. . först fick jag köra en kompis hem från harrys sen väntade jag på att jocke skulle höra av sig. .men behövde inte hämta, tror ni jag kunde sova för det? Nej . .och vaknade skittidigt i morse. . . .jaja. ska lägga mig  i soffan med massa godis och försöka sova . .

Ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback