mera snö.

Japp det ska komma ton med snö i helgen :)
Jublar vi?
Nej för nu får det väl vara nog.
Men men, mysigt äre med snö och mycket roliga saker kan man göra!

Har precis tagit ett bad, det var inte helt fel kan jag tala om. Ska steka mig lite potatisplättar till lunch av moset älsklingen gjorde igår :) var sugen på korv med bröd och utan att behöva säga det högt var det precis det som dukades fram när jag kom hem till nötet :) sen ska jag bege mig till elfte dan på jobbet . . .ujujuj. Men får en hel helg ledigt :) får se hur den spenderas har inte riktigt bestämt det än.

Nej nu måste jag föna håret :) som btw ska ändras på. snart. så fort jag får ändan ur vagnen. dock inget radikalt. . läste att bimboblont var på mode i år. .men nej tack. fult blekt hår som bara frissar sig, njae. . .tänk bara hur många brunetter som kommer ge sig på en blonderingen . .usch.

♥Ha en fin dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback