morberg.

Ja gick och jobbade, med några alvedon i kroppen gick det, men skapligt seg i kolan har jag varit idag. Bättre blir det ju inte av tjuriga människor som inte vet hut! Usch!

I alla fall började jag dagen på stan med min mor . .fyndade på bokrean och kom även hem med lite kläder . .inte lika mycket som mamma men iaf :)
En av böckerna blev såklart en kokbok . .jag är lite smått faschineras av Per Morberg så det blev hans. . .den ska få en fin plats i våran tillkommande recepthylla vi ska ha i vårt kommande kök ;)
Det är en massa recept och även lite av en biografi över hans liv som skådespelare bla.
Han spelar ju alltid läskiga roller. .

Kommer ni ihåg kaptenen i Rederiet . . ? Han skulle bara varit med i fyra avsnitt men det blev 64 . .sen fick han gå i terapi . . .



Nej nu ska jag se om jag får i mig nåt att äta. . inte ens chips eller godis lockar . .vilket väl är bra men brukar kunna äta det när jag är sjuk och mat inte lockar , , får se om jocke kan komma förbi med nåt när han och danne är färdiga med smörgåstårtebakandet :) de fyller ju år imorn . .tokarna.
Så ska väl försöka piggna till så man kan vara trevlig på kalaset , ,eller kunna gå på det överhuvudtaget . .

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Frida

hihi, så dom fyller faktiskt år. Tilda sa igår vid lunchen att pappa fyller år i morgon och sen la hon till: jocke också! Och så skrattade hon. Det lät så gulligt när hon sa det:) Men man kan ju aldrig vara säker på att allt stämmer, barn säger så mycket;) Hoppas att du mår bättre idag! Kram

2010-02-27 @ 09:41:22
URL: http://frida.derived.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback