sötnöten ger sig på min kaka.

Ja nu sitter Jocke och käkar upp kladdkakan :)
Men det är han värd han har varit och simmat duktiga han :)
Nu ska vi mysa framför sporten (?) och ladda upp inför morgondagens arbete.

Blir en heldag på jobbet. . känns lite sisodär då jag börjar slappna av lite av lugnet som lagt sig över stan men jag är helnöjd med att ha ett fast arbete och garanterad lön varje månad så jag klagar inte. Skulle inte kunna vara arbetslös och leva på Jocke, orättvist mot honom och en enorm lathet om inte annat. Vet att det inte finns jobb till alla men vissa försöker ju inte ens och då får man skylla sig själv.

Nej nu ska jag brotta ner sluthuvet här breve som nyss fick gåshud då han fick syn på Kallas OS spurt. . .han får gåshud av sport token . .typ Ravellis räddning 94 och liknande. . toker :) ♥

 

♥Ha en bra kväll och en god onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback