ujujujujujuj.

Vad jag önskar att Jocke var hemma så vi kunde prata lägenhet hela dagarna :) är så uppspelt.
Men det är mycket att fixa innan det är klart för flytt.
Båda två har tre månaders uppsägningstid så flytten går nog inte förrän slutet på maj.
Vi ska säga upp lägenheterna denna vecka, ringa Vimarhem och kolla över tapetsering (det satt sjukt mycket tavlor på väggarna) osv.

Men det ska bli skönt!
Ett stressmoment mindre.
Och lagom till sommaren.
Snön har (förhoppningsvis) försvunnit, balkongen kan nyttjas hela sommaren, vi får en egen tvättstuga, massa fönster, ett stort kök, ett extra rum för bättre behövande ;), lugnt trevligt område, ett förråd precis vid ingången . .jag kan rabbla massa . . hoppas bara detta blir bra!

Ska ta mig igenom denna dag också. Lovade visst mannen att flytta hans bil medans han är borta då de ska skotta hans parkering ikväll. . så det betyder att jag måste ge mig ut i full snöstorm, borsta bilen sen flytta den typ 20 meter till ICA . .men sen får den fan stå där :) hehe. nej lovar att flytta ner den igen.

På tal om snön. . det ska då va ett jävla liv . .ja det är ovanligt mycket snö och ja det slutar aldrig men va fan vi lever så pass norrut att det ska snöa här . . kallas vinter . vet inte om ni hört talas om det innan? Så sluta klaga fan! Fattar inte att ett helt nordiskt land kan bli lamslaget av snö  . . och till alla som tycker det är jobbigt i trafiken och att tågen inte går . .trodde ni nåt annat?

Nej nu får jag sluta avreagera mig . .måste äta en stadig frukost . .så jag orkar med dagen . .orkade inte sjunga igår kändes inte okej på nåt vis så ska köra riktigt hårt på friskis ikväll istället!

Ha det gott och ta det försiktigt i trafiken!


Kommentarer
Postat av: Susanne

haha, jaa, jobba på ICA och jobba med reklam är väl ungefär samma sak nu förtiden.. :) Trivs du bra där då? Ha en bra dag!

2010-02-23 @ 11:21:36
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är så glad för er skull! Så himla kul! Då förstår du hur jag har det nu ;) Folk har tydligen sovit på geografin :P

2010-02-23 @ 13:50:34
URL: http://malveg.blogg.se/
Postat av: Susanne

haha ja vilken sjuk festival va!? :) men jag skulle gärna åka dit och uppleva det en gång iallafall! :)

2010-02-23 @ 15:59:40
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback