borr + betong inte bra.

Det ska installeras Teliauttag i alla lägenheter i huset, men borrar är inte diskreta det låter som fan!
Men bara att vrida upp ljudet på tvn och hoppas de jobbar snabbt. Ska ju snart till jobbet med så det löser sig väl. . .
Vaknade dock vid fyra i morse av en jävla saftblandare som sken in genom mina persienner så är lite halvseg då jag inte sovit så bra sen mitt element gick till jobbet.

Btw. jag tyckte inte Zlatan skulle få Jerringpriset, vad gör han för svensk idrott egentligen? Bättre ta nån som faktiskt lägger hela sin idrottstid i Sverige.
Som Helena Jonsson. Bra att hon vann!

Nej nu ska jag skiva upp lite hembakat bröd och göra mig en ordentlig frukost!

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback