journatt.

Ja då sitter man här och väntar på sötnöten . .han har haft jour mellan fredag lördag och jag kan ju säga att jag sett han typ fyra timmar sammanlagt . .. han kom hem strax innan sju igårkväll och blev nog lite överraskad att det stog en sjukt snygg flickvän och lagade mat åt honom i hans kök :) vi hann faktiskt njuta av maten (hemmalagad pizza) och glo lite på tv och sova :) men inte länge då larmet gick. V hann precis gå och lägga oss igen sen kom det ett till, snutten var borta en stund kom hem sov en timma sen åkte han igen och så har vi hållit på hela natten. Han är fortfarande inte hemma . .men han borde komma snart då han skulle lämna över jouren till hans chef . .
Så han lär spendera dagen sovandes och vad ska jag göra då?
Det är kallt ute, fint väder men kallt så man knappt kan andas när man går ut . .
Jag borde tvätta men jag är ju ledig hela dagen och vill vara med Jocke så får väl sitta inne med min chicka bok "En schoppaholic säger ja" (ursäkta stavningen) och titta på honom när han sover :) men det gör jag så gärna så!
Är man ledig ska man vara ledig.

♥Hoppas ni alla får en skön härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback