mascara med motor?

Btw, såg just en reklam för en vibrerande mascara . . .haha jag skulle lätt vibrera mig i ögat några ggr :) låter farligt jue :)

Kolla in Maybelline's hemsida här!

Nej imorgon är en ny dag, mina glasögon är sjukt skitiga och matlådan måste fixas. Väntar på att sötnos ska komma hem så han kan tala om för mig hur det gick med hans lilla samtal idag på jobbet, får nog lugna han lite ikväll, brukar behövas efter såna dagar, men det gör jag så gärna! Älskar min lilla upprorsmakare ;)

Måste ta några djupa andetag inför imorgon . . .kom inte varor som det skulle idag så blir spannend och se om de kommit under kvällen eller dyker upp imorgon eller torsdag, hur eller hur dubbelt arbete för mig. . suck . .att vissa leverantörer inte har nån koll!! Jaja, bara att rycka på axlarna och se glad ut. . .Ska tydligen träffa en av konsulenterna från ICA imorn med och kolla in lite nyheter för våren. Ska bli kul och se vad han har med sig.

Ha det gott ikväll och sov sött gullungar! Vi hörs kanske imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback