osocial och allmänt trött på mig själv.

Känner mig inte på topp just nu.

Fredagskvällen var jättemysig, vi gjorde hemmagjorda hamburgare och käkade nyttigt med fullkornsbröd och massa grönsaker. Gjorde också egna klyftpotatis. Allt detta är så mycket godare en fejkmaten man köper! Surfade in på Malins blogg och såg att hon gjort hemmagjord pizza och blev så sugen, det är också betydligt godare än köpt. Man blir inte lika tjockmätt liksom. Få bli nästa helgs mat :)

Jobbade eftermidagen igår vilket var mycket trevligt då Terese också jobbade :) haha, vi hade väldigt kul när vi försökte få igång städmaskinen och senare kom på hur vi skulle rengöra den ;) hahaha, sitter fortfarande och fnissar för mig själv. "Nu kommer det" hahaha, med tillhörande rörelser. Ja jag önskar jag hade haft kameran med mig :)

Just nu är älsklingen i Åhl men jag orkade helt enkelt inte följa med. Känner mig inte social för ett öre och ska jobba eftermidddagen så måste spara socialkrafterna till dess. Dessutom måste jag ju vara pigg så jag orkar höra Johannas Thailandshistoria . . .kommer nog bli lite avis :) men det är skönt att hon är hemma igen!!

Nej ska röja i frysen lite och se om jag har någon mat hemma . .annars blir det kanske pizza :p


puss

Kommentarer
Postat av: Therese lilla mammaTherese lilla mamma

Den översta är ju supersnygg.

Vi kanske kunde gå till frissan tillsammans och klippa samma frisyr hmmmmm.

Nu var jag rolig va????

2010-01-19 @ 18:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback