hemmaoutfit.

Haha, den tänker jag inte lägga upp. Som det diskuterades igår, när jag går hemma, och många andra med mig, har jag kläder på mig som jag absolut inte visar mig ute i . .om jag inte måste springa och handla några meter bort iofs, men va fan ingen bryr sig då heller :)
I alla fall, orka klä upp sig när man bara ska vara hemma och pyssla lite och vara ledig, sen händer det att man springer ut ibland och träffar folk men då är det ju bara och byta om . .
Så just nu sitter jag i alldeles för stora mysbyxor en kort ttröja som visar magen :) stora sockar och en myströja på det. Perfekt bara vara hemma outfit!


Tog just en liten powerwalk, inte dumt. Så nu ska jag lapa tvserier på tv och bara slappa !

Slappa lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback