träningsvärk!

Kommer lugnt ha det imorn . .kändes att man varit borta i två veckor men samtidigt så skönt att kunna köra igen!
Nu ska jag försöka hinna med så många pass som möjligt.
Försöker även få till lite promenader nu så jag blir pepp till Vårruset i maj.
Vill gärna ha sällis på promenaderna så bara hör av er!

Nu ska jag blanda ihop en mycket god sallad och knapra lite nötter framför tvn.
Ikväll blir det Simpsons, Hemmafruarna, Puman och kanske Nervvraket om jag inte hunnit somna :)

 


Idag körde Yvonne riktiga klassiker, vilka minnen, denna var först ut!
Boomboomboom!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi ska ut och gå nästa vecka! för då ska jag vara i vimmerby heela veckan :)

2010-03-16 @ 21:11:02
URL: http://malveg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback