IKEA bygger min lägenhet.

Idag har varit en lång dag.
Linköping med käresta.
Vi mötte upp Jonas i stan och gick och bokade våran solresa till sommaren. NICE!
Strosade runt lite och tog sedan turen mot IKANO och IKEA. Där mötte vi Janna vid cykelstället och tog en välbehövlig lunch.
Så skönt att få träffa Janna igen. Älskade vän vad du är saknad ska du veta!
Sedan blev det en låång tur på IKEA och jag lyckades ändå glömma pallarna (jag vet Johanna, fy på mig).
Men nu har lägenheten börjat rustas upp igen. Bilder inom kort.

Hann med ett litet kalas i Djursdala. Mycket trevligt.



Dagens påminnelse: lev livet!

Kommentarer
Postat av: johanna

Nämen :O

Det viktigaste ju, å som jag påmint dig ;)

2009-03-22 @ 09:20:40
Postat av: Janna

Nawh skönt att höra :D Jag saknar dig så mycket oxå, tillvaron blir alltid extra ljus när du kommer!

2009-03-22 @ 19:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback