ge undulaten mat.

Ja det har varit hektiskt för tillfället, mycket jobb, jobb och mer jobb. På det hinna träffa familjen, både min och Jockes, vara hemma, städa, laga mat och bara få vara i lugnet. Känner nu att jag börjar landa igen men ska ändå jobba på min lediga dag. Dock är det väldigt befogat denna gången.
Och imorgon är det barndop och jag vet inte vad jag ska klä på mig, har en tendens att vara överfinklädd i vissa sällskap och få girlingar om det så måste tänka efter hårt, suck. Så söndag kanske jag kan andas, nej just det valhelvetet är då, även fast jag börjar komma underfunn med vad jag ska rösta på så känns det lustigt.

Men vi kan prata om nåt annat, iofs är det också jobbrelaterat men roligt :)
I tisdags var det dags för Örebro igen, Kvantumträff med Smålandsgruppen stod på schemat. En mycket trevlig tillställning måste jag säga. Vi bilade upp mot Linköping där vi mötte Västervik och drog sedan vidare, väl framme i Örebro hos Lantmännen bilades vi mot en lunchrestaurang där vi åt en otroligt god buffé. Efter lunchen gick vi igenom schemat och sen gjorde vi ett studiebesök på Korvbrödsbagarn. Det var spännande, kul att veta hur det går till :) Eftermiddagen spenderades med lite brödsnack och provsmakning av nya sortimentet. Vi checkade in på Scandic och kvällen spenderades delvis på en riktigt trevlig restaurang där vi fick, glasnudelsallad med mango till förrätt, tigerräkor i kokosmjölk och masala, helstekt oxfilé med pepparsås och fänkålskräm och kycklinfilé stekt i vitlökssmör med ris och sweet chilisås till huvudrätt. Mumma! Avslutnoingsvis satt vi på Bishops Arms en stund :)

Onsdagen var seg, behöve jag säga mer ;) men vi tog oss upp, käkade Scandics frukostbuffé (!) och gav oss iväg mot Arboga för ett besök på en nyöppnad Icabutik där. Fram till lunch diskuterade vi sen siffror och lite utveckling och mål. Sen bar det av hemåt och vi var hemma skapligt så jag hann även med ett pass på friskis :)

Så nu vet ni det :)

Nu ska jag käka avokado sen gå och jobba.


puss på er

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker folk ska strunta i vad man har på sig för något. Vill man vara finklädd så borde man få vara det utan att få gliringar. Men det finns ju en anledning, de kanske inte är lika glamorösa som du ;)



Ha en bra dag! Puss

2010-09-18 @ 10:56:36
URL: http://malveg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback