tänkte inte på det.

Stina måste börja lära sig tänka ett steg längre! Ojojoj, en dag kommer det slå över. Totalt.
Stina träffade sin nya Chef idag och hon gjorde det bra.
Stina fikade idag, det var mycket mycket trevligt. 
Stina glömde en telefon ute i regnet idag.
Stina hittade Yrrol - en kolossalt genomtänkt film på tv.
Stina är glad att det slutade regna så hon kunde promenera.

Titta vad jag hittade,
ett litet äckligt vårtecken liksom.







jag sjunger för mig själv fastän jag vet att sånt kan kallas ensamhet.

Kommentarer
Postat av: Viccan

Äh, jag sjunger o pratar för mej själv i stallet, ibland även att hästarna inte är där:P
DET är creapy my friend:)

2008-04-16 @ 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback