gungor.

Att det kan vara så kul att bara gå en promenad, jo om man går den med Lang så kan den vara helt underbar.
Förutom den jättestora blåsan jag har på min stortå idag. . .
Hur eller hur bestämdes det att i sommar ska vi ta en dag och turista, här där vi bor. Vi insåg att vi vet nog inte allt man bör veta om staden. Toppenidé måste jag säga.

Jag är allergisk mot byggdamm. Det kliar och retar och får mig att må illa. Typiskt då att hela huset är fullt av det.
Och snart måste jag bestämma mig. Nån som vill hjälpa till? Tapeter är för snygga nuförtiden.


"Stina, tittar vad jag ser, gungor!"

Kommentarer
Postat av: lang

gungor is the shit!

berättade för mor om våra planer i sommar---hon gav mej "tystnaden". undra vad det betyder.

2008-05-16 @ 19:12:48
Postat av: Stina

Haha, ja min bror idiotförklarade mig nog lite. . .

Det betydde säkert "Men bra Terese vilken fin ide"

2008-05-17 @ 11:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback