en dag på stan, bläch.

Ja idag var en sån dag jag var riktigt pepp att gå på stan men utbudet sviktar tyvärr.
Jag hittade mina kära pocketböcker på bokhandeln, smink på Lindex och mina krämer på Apoteket. Dock hade de slut på handsprit men hon tyckte jag skulle testa på Arlandas flygplats, mycket trevlig dam det där, hon fixa lite rabatt åt mig och jag kom därifrån med ett nytt bonuskort.
Hjälp plånboken svämmar ju snart över med såna. Fick tillochmed ett klippkort när jag köpte min lunchsallad. Jaja nån gång utnyttjar man väl dom.
Men åter till min rubrik så önskade jag idag att jag varit nån annanstans och handlat, kanske bäst för plånboken att jag inte hittade något som föll mig i smaken men nja, hoppas det är bättre till nästa löning.

Hittade gamla skumtomtar i skafferiet som jag trodde jag skulle kunna knapra på medans jag drar igenom några SATC avsnitt men de smakade inte så gått längre . .nåja, måste ju ändå ge upp mitt småätande snart och ta tag i mig själv. Men det blir efter Samos.

Nu, några SATC avsnitt sen lite mera packning!


Puss och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback