vem är denna martin svahn?

Idag drog jag hem till mor efter jobbet, bror fyllde år igår så vi firade honom idag med god middag och tårta!
Tog en lite cykeltur med mamsen och hittade kantareller! Mums. De hamnar på frukostmackan imorgon! Fick även med mig en flaska rabarbersaft, bra att åka hem ibland och fylla skafferiet.

Slänger upp två bilder från helgen:


-nog för att det står blandade storlekar på påsen men ibland undrar man ju . .


-mm hemmagjorda hamburgare . .gott!

Söndagen spenderades på balkongen, lite solande blev det, läsande och löste lite sudoku.

Imorgon är jag ledig, då måste jag gå och beställa klipptid, håret får snart inte plats i mössan . .



-det är roland, jag är här, jag är kär!


Kommentarer
Postat av: Natanael

Ja vem är denna martin svahn?

2009-07-13 @ 20:51:56
URL: http://natanael.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja hallå? vill ha svar :P kan j inte skriva en fråga i rubriken och sedan inte svara på den! ;P

2009-07-14 @ 22:23:42
URL: http://malveg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback