måndag all over again.

Jag fattar inte att måndagar kan vara så sega! Men denna måndag kan vara det pga att jag varit ledig i fyra dagar och absolut inte känner för att gå till jobbet idag.
Men lite PMS piggar upp dagen har jag hört :)

I fredags fikade jag alltså med Frida vi satt länge och pratade om allt och inget och sen tog vi en liten sväng  på stan. Jag beställde äntligen den där synundersökningen jag känner att jag behöver göra då allt är lite suddigt just nu.
På kvällen åt vi sen tårta hos mamma och pappa för att fira fars dag lite i förväg.

Lördagen spenderades först i Frödinge på plastparty, det var trevligt. Färden fortsatte sedan mot Åhl där resten av eftermiddagen infann sig i gott sällskap.
På kvällen var vi påå inflyttningsfest hos en kusin till J som sen avslutades med en riktigt kul kväll på Pumpen!

Söndagen var i segaste laget, var i Åhl en sväng och firade fars dag med fika och lite kortspel sen var soffan the place to be resten av dagen.

Och nu sitter man här, måndag morgon trött och stel i nacken med en lagom molande värk i magen. Men det är bara att rycka upp sig. Ska piffa upp mig sen och springa över till Frida en stund och kolla in hennes nyrenoverade lägenhet och fika lite. Ska bli mysigt!

Hörs vänner, hoppas ni får en bra dag.

 ps. fick hem mitt nya kort i fredags och det blev supernajs ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback