dagens shopping.

Ja ajaj sa det i plånkan idag men jag hittade såå mycket fina grejer ;)



Sjal från HM
Rosetthårspänne från Lindex
Kofta från Lindex
Tunika, en rosa och en svart, från Lindex partykollektion som btw. rockar, såå snygga kläder!
Mer i klädväg blev även några basikgrejer som strumpbyxor, tshirts och bh.


Och så min lilla sjukdom jag har, dvs en massa skor! Men kunde inte motstå. Nu kan jag med gott samvete slänga de trasiga ;)
Typ pumps med låg klack från DinSko, kommer från barnavdelningen strl 31-38, vet inte vad jag tycker om skor med sån klack till småtjejer. . blir liksom fel budskap, men för mig, en vuxen med små fötter passar det perfa!
Även stövletterna utan klack kommer från DinSko.
De med klack är köpta på Eurosko.
Alla är otroligt sköna!

Mnje, nu måste jag nog städa undan så inte J får en chock när han kommer ;)



-du stig, ulf är inte riktigt frisk va?

Kommentarer
Postat av: anette

SNYGGT!!!!

2009-10-22 @ 21:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback