höstdagjämning.

O nog f'n slog hösten till just idag, blåsigt, regnigt och lite småkyligt i luften typiskt höstväder.
O inte nog med det så har första omgången höstkläder rullat in från HM i min brevlåda. Synd bara att fina koftan från Ellos kommer ta ett tag innan den dyker upp. . .

Spenderat dagen på jobbet och varit duktig, sorterat papper och haft mig, klapp på axeln. Också fått reda på att hotell är bokat till kursen jag och Inger ska på nästa vecka. Drar till Örebro på måndag eftermiddag och kursar där tis/ons. Ska bli utbildad i brödbak :)

Hade tänkt mig en promenad i eftermiddag men så mörkt på himlen så blir la en regnskur snart. Istället ska jag fixa till mig lite mat och sen rensa i graderoben lite. .. .



-jag är som ny det är ju sjukt att jag har fångat nån som dig du är det bästa som har hänt

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi ser på film och sitter tätt intill varann... ^^

2009-09-22 @ 19:16:41
URL: http://malveg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback