det blir nog kärring av dig med.

Malut, här kommer tre saker jag inte förstår mig på just nu,

  • Modeslavar, okej visst är det kul att handla nya grejer och så men man kan inte ha allt bara för att det nämns i Sofie's mode typ. Vissa grejer är grymt fula, andra bara obekväma. . .nej sparar hellre pengarna till roligare saker.
  • Graviditet, inte själva prosessen i sig utan allt tjat runtomkring. Visst jag kommer säkert också bli lite smått galen när det blir min tur men just nu är det bara för mycket. Tycker det är rätt skönt att tillhöra de ca 10% i den här stan som inte ska föda barn i år. Får jag höra en förlossningshistoria till blir jag knäpp.
  • Folk som inte har annat för sig än att klaga, på precis allt! Tror jag hört det mesta denna vecka. Det värsta av allt är när man får höra att kassarna på jobbet är för dyra, ja men ta med dig egna kassar då!!

 

Som dessa, vem vill gå i dessa?!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha jag har de till höger :P

2010-04-30 @ 15:48:02
URL: http://standablaze.blogg.se/
Postat av: Malin

Du bor i fel stad ;) har man inget att göra så hoppar man i sänghalmen o "glömmer" skyddet ;P

2010-04-30 @ 16:04:07
URL: http://malveg.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha Lina du passar säkert jättebra i dom men jag skulle inte klara en timma ;)



Malin, ja du har så rätt en storstad vore inte fel ibland!

2010-05-01 @ 13:46:55
URL: http://stinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback