13.00

Jag slutade idag 13.00 efter en ganska lugn dag, otroligt nog, och tog helg. Eller ja först käkade jag lite lunch på jobbet för det trevliga sällskapet skull sen blev de en fika på stan med Mikkis. Tog sen kundvagnen och spinnade loss lite på I C A city och fick beröm för min fina ordning i vagen, tack Anna ;), och shoppade en massa godsaker. Väl hemkommen fixade jag med lite blommor jag köpt, Ingela hade fått hem JÄTTEfina stora rosor så de står nu här hemma i en vas. Blev också en tacopaj som blev mycket god. Så nu fick Jocke ta disken, moahahaha :)

Hämtade ut paket från Ellos idag me, bara vinterkläder, koftor och sånt, känns lite konstigt men fina grejer vare ;) Väntar nu på HMpaketet som lär komma nästa vecka, underbart nu måste jag bara gå igenom den befintliga garderoben och slänga lite :) ger bort mycket gammalt till Erikshjälpen bra att nån annan får användning fört.

Så är den stundande helgen här, blir kräftätande imorn vilket jag ser fram emot, sen får vi se vad som händer !Ska mina vänner hitte på?

puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Imorgon ska jag mysa :)) på lördag ska jag leka på IKEA och med Marcus senare på kvällen och se på film, ska se DET :/ och på söndag ska jag hem till vimmerby. mycket mys i helgen med andra ord :D

2010-08-05 @ 22:10:11
URL: http://malveg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback