det här med frukost. . .

Idag är det jag som gick upp först, är det då meningen att jag ska ställa mig och blanda ihop en lika fin frulost som jag fick förra veckan? Hm . . ? Aja, ska nog slica upp lite frukt till oss i alle fall, nån lyx.

Ska se om jag får upp slöfocken snart med, vill ner til Expert och köpa min nya telefon! Jag har fallit för grupptrycket, ska köpa en X10mini . . hehe som alle andre jue! Men det är en bra telefon till hyffsat pris så varför inte slå till!

Jocke ska ha grabbkväll här idag  , , så jag drar hem till mamma i eftermiddag och blir bortskämd med kantarellplockning och middag. Kan inte bli bättre, får se hur det behandlat mitt kära boende när jag kommer hem ikväll . . ujujuj ;)

Nej frukost med färsk frukt vare, har lite ananas och kiwi på lager, mums,

ha en fin lördag alla!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback