god fortsättning alla!

Ja då har man hamnat efter lite i uppdateringarna så här i helgerna, men vem orkar blogga och facebooka när man kan göra så mycket andra roliga saker!?

Växjö var en succe, otroligt god mat (ska bjuda med mig Jocke dit nån dag), en jättebra föreställning och ett glatt gäng i bussen :)

Nyårsafton började med förberedelser, själv gick jag upp och gjorde mig i ordning på morgonen och gick sen för att se vad min älskling höll på med. Ja han sov ju såklart, stackarn hade varit uppe hela natten och jobbat ihjäl sig gullet. Men han drog sig upp och vi gick och inhandlade maten för kvällen då Malin och Jonas kom. Ställde mig sedan för att röra ihop en sjukt god potatissallad. Vi gjorde en enkel men god middag eftersom jag jobbade hela eftermiddagen och Jocke inte var så pigg efter jourveckan. Men exotisk bricka med massor av frukt var inte fel det heller! Till efterrätt fixade vi päron med after eight och glass.
Vid tolvslaget gick vi ut och kollade raketerna och drack skumpa :) och pussades såklart ;)

Nyårsdagen slappades det mest, hann även med ett pass på jobbet.

2/1 spenderades hela dagen i Rumskulla, det var genrep och två konserter med livfens på schemat! Otgroligt rolig dag, men tuff, så var rätt seg på kvällen och hungrig, men älskling fixade kinamat och sen hade vi lite egentid (äntligen) i soffan.

Söndagen tog vi en välförtjänt sovmorgon och åt en riktigt god middag hemma hos mor och far! Mamma hade även gjort pepparkakscheesecake, mums!

Idag ska jag peppa för kvällsjobb och få lite ordning på min stryktvätt :)



puss

Kommentarer
Postat av: Malin

tack för nyår! det var jättetrevligt. Och det var jättegott med exotisk bricka :) gott med frukt när man tryckt i sig en massa onyttigheter ;)

2010-01-04 @ 15:19:06
URL: http://malveg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback