bakdag.

Har precis tagit mig en välförtjänt dusch! Trodde det skulle vara lite svalare idag eftersom det regnade när jag vaknade men icke sa nicke. Satte mig på cykeln och svingade mig mot centrum  och när jag mötte min bror på stan var jag varm som en gnu! Och inte blev det bättre på vägen hem med korgen full av diverse bakgrejer. Men jag bytte till dom minsta shortsen jag kunde hitta och det skönaste linnet jag äger och ställde mig med degbunken i högerhanden och måttsatsen i den vänstra, , emellan jäsningarna fick tvättkorgen en omgång i maskinen och på strykbrädat. Så med frysen full av frallor, kanelbullar och russinkakor kan jag med gott samvete inte göra ett piss imorgon, sista dagen på semestern!

hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback