det.

Jag har idag invetserat i en bok på cirkus 1339 sidor, 79 spänn kostade den så mycket läskig bok för pengarna. Dagen i linköping har varit great, fick äntligen träffa Malin! Även första gången jag kört själv runt  i Linköping så är rätt stolt över mig själv!
Efter en tur i centrum med lite shopping och god lunch drog jag ut till Tornby och Biltema /Ikea, ja på Biltema sprang jag bara ett snabbt ärende men på Ikea blev det lite smågrejer, även lite saker från Ikano :)

Sen skulle jag sätta mig i bilen och köra hem och det är väl ingen som missat att det regnat konstant hela dagen? I alla fall så körde jag försiktigt och när det öste ner körde jag nog inte mer än i 70, trots vädret med 3cm vatten på vägbanan ska idioten om, han kör alltså om i ösregn . . jag koncentrerade mig för att inte få vattenplaning och måste även ha koll på bilen bredvid ifall han tappar kontrollen av bilen. JÄVLA IDIOT!
Vet inte om han var värst eller idioten i Kisa som inte kunde köra bil överhuvudtaget, vilka stolpskott det finns i trafiken!! Kvittar om man har bra uppsikt och koll på bilar bakom och framför det händer ändå alltid nåt oväntat.

Så det var den lediga dagen, imorn är det dags för dårhuset igen, jobbet är liite körigt just nu då staden är invaderad av fotbollsspelare.  .. men jobbar bara halvdag . .skööönt!

Så nu sova!!

puss

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tyvärr sviker jag Kvantum på sommaren, det bli bara för rörigt men jag kommer snart tillbaka:o))

2010-07-30 @ 10:05:19
URL: http://syingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback