jag har abstinens.

malinabstinens
jannaabstinens
jossaabstinens
saraabstinens
nicoleabstinens
tesabstinens,

fridaabstinensen stillas imorgon då fröken pettersson kommer på husesyn,

men annars är jag så fruktansvärt sugen på mina närmsta vänner just nu!
det måste vi göra något åt!



Då har sista semesterdagen för sommaren gått den med, förrådet har blivit något mer i ordning och middagen avnjöts vid sjön.

Nu har jocke fixat mackorna tills imorn och båda har vi lunchmat, jag börjar iofs inte förrän 15.00 men kommer nog hoppa ur sängen i lagom tid för en morgonpromme. Nu är sommarens lata dagar över och nu ska det köras stenhårt!!!

Hopp hopp, dags att tömma kameran :)

puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Weeiii!

Jag håller med dig, vi borde dra ihop oss (kan man säga så?) en kväll, så svårt kan det ju inte vara?! Ses i morgon darling!

2010-07-18 @ 21:33:11
URL: http://frida.derived.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback