kaffe och marianne.

Finns det mycket godare än att suga på en mariannekaramell (nej det är inte tantgodis) och ta en slurk kaffe på det? Nej det är inte mycket som slår det, ja kanske kebabpizzan på Shalom förut men det hävdar jag var gott bara för att jag var dööhungrig efter lite semsterhäng på Borgargatan.

I alle fall har jag fått lite uträttat idag, bla fortsätter planeringen med pappas 60års present, den börjar ta form nu. Lyckades få till ett seriöst samtal med min bror förut, i telefonen, hellu, är väl helt enkelt ett tecken på att vi börjar bli vuxna, även om samtalet innehöll en planering om fylleskjuts ;P

Så nu ska det bestämmas om vi far mot Gränna imorn vilket det verkar som, kanske också lite minigolf på kvällskanten. Är även lite flotthäng med kräftor på g att bli inplanerat.

Måste också få igång vårt modem, vårt fasta modem vill säga, just nu har vi fortfarande kvar Jockes sugmobila men tack är väl det annars hade vi gått under. Jag som är lite seg på att ringa, hatar att ringa kundtjänster osv. . .

Nej kaffet kallnar, puss på er mina sommarfina gullungar :)
Känner ni den positiva känslan? ;)

Btw, vill bara lägga in en liten kommentar angående H-fredsfestivalen osm fick läggas ner lite hastigt och lustigt förra veckan . . Det var väl ingen större chock då de senaste åren varit lite fattiga för bolaget. Men de la ju ner pga dålig biljettförsäljning och jag har knappt hört nån som skulle dit i år och helt plötsligt skulle alla dit! men AHLLÅ!? Varför kom ni på det nu en vecka innan!?
Nej de grävde sin egen grav Hultsfred så enkelt är det!

Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback