lediga dagen.

Ja idag var man då ledig för första gången på en vecka. . skiner solen? -nej.
Piss, men mig gör det inget egentligen har massor att styra med inne . . men tycker synd om alla studenterna som får det kyligt.

Ja så jag ska då ägna min dag åt tvätt och städ och lite matlagning, tänkt ställa mig och göra potatissallad. Mums. Varför köpa när man kan göra egen?!

Åh sprang ner till jobbet förut. . blev lite fel i kassan igår och var tvungen att få klarhet i hur det va . .hade glömt ge kunden pengar när hon skulle ta ut sen ringde hon och frågade om det och jag fick total blackout . .hade jobbat 10 timmar och var segare en segast i kolat . . men det hade löst sig, med hjälp av E's räknekunskaper och V's övervakningskameror kunde vi se att hon inte fått pengar utan får komma och hämta dom idag . .puh, och det bästa av allt, hon var inte arg, Det är jag tacksam för, för hon hade ju liksom missat också . .så nu kan jag pusta ut . .hade lite svårt att somna igår. . .

Nej nog om mitt tråkiga jobbliv nu drar vi upp spotify på städlistan och kör igång. Vår fina nya lgh ska bli ren :)


pöss

Kommentarer
Postat av: lundblom

ha en bra dag :)

2010-06-11 @ 10:02:11
URL: http://lundblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback