peppeppepp!

Måste hålla humöret uppe, har en tandläkartid idag och lilla Stina har inte varit duktig med tandtråden på sistone . .men jag håller tummarna . .usch.

Började dagen med en riktigt skön promenad, så soligt och varmt. Älskar detta väder! Så nu ska jag slänga ihop en god frukost och sen packa ner min garderob. . .kan bli spännande!
Tänk om en vecka sitter jag i nya lägenheten . . då kommer jag bara till början ha internet på kvällarna då det tar ett tag för BB att komma och installera det trådlösa så för stå ut med en kvällar/helger dongel istället men kommer inte ha tid att blogga sen när allt ska fixas i lägenheten och så är det ju sommar!!!

Nej frukost var det!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback