fröken duktig.

Idag steg jag upp ur sängen och hade ingen aning om vad jag skulle göra med min dag, så nu har jag bakat kakor. Tre sorters för att vara exakt. Så nu finns det fikabröd i frysen, välkomna ;)
Älskling har varit duktig och slängt skräp och haft sig så nu ska han ägna sin lediga dag åt att städa bilen också :) kan behövas, fiskegrejer, båtgrejer, verktyg, kläder you name it! Sen skulle han visst frysa ner ca 10kg kräftor också som blev helgens skörd, mums måste bli en kräftätardag snart :)

I alle fall ska jag nu ägna mina sista timmar innan jobbet åt att gå igenom lite kort, behövs.

Hoppas alla haft en trevlig helg förresten jag har jobbat så här har det inte hänt så mycket, fick mina efterlängtade tacos i lördags mumma! Det är väl det bästa på hela helgen typ. Ja och så då Icafesten i fredags mycket trevligt, vann servettringar på lotteriet, och Johanna jag ska använda dom till servetter ;) ifall det är oklart nånstans ;) haha.
 
Ska också tillägna en låt till mina kära tjejer som var med hos A i fredags ;)



Och så helgens dummaste kommentar:
Måste vi stå upp?!

Va kul det är när folk inte tror man hör  . . ^^

Nej puss på er vänner och ovänner ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Desperat hemmafru? ;) Man kanske skulle ta sig ner till Vimmerby snart då ;) Har lovat att baka bullar så det ska jag göra någon dag så att det blir tyst på pikarna :P

2010-08-30 @ 18:01:28
URL: http://malveg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback