IKEA.

Igår skulle jag och min mor vara i skogen, mjo vi var lite i skogen men vi blev mycket blöta. Jag fick en trevlig dag hemma hos päronen. Mest garvade jag åt min något klantige bror som tappat mobilen i hydralolja. .hahaha! Typ tredje gången han tappar den i nåt så nu köpte han en ny :) Och så lagade mamma god mat, potatismos i ugnen med kräftstjärtar och goa grejer.

Idag gjorde jag och Mikkis Ikano och Ikea osäkert, tittade på massa fint. Blev lite kläder och två par stövlar med hem ;) Lite smått från Ikea med, de stora grejerna tar jag och älsk på tisdag när vi åker till Jönköping.
Åh vad kul det var och gå och filura med Mikkis igen, hehe mycket och filura på nu jue ;)
Tråkigt var ju vädret men eftersom Ms pappa lärt henne att leta efter parkeringar nära ingången behövde vi inte springa så långt :)

Imorgon är det ICAfest behöver jag säga mer?


puss sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback