rätten att gnälla.

Ja på nåt vis hoppades min lilla kvinnosjäl att vi skulle byta regering i år. Jag vet nu hur en blå regering funkar jag vill veta hur det rödgröna gänget skulle styra också. Mer välfärd åt folket kanske? Privatiseringar och pengar till dom som redan har ger jag blanka faan i.

OCH!

Kan nån snälla förklara för mig hur ett land som Sverige som kommit så långt kan släppa in ett främlingsfientligt parti i riksdagen?! Jo visst ska man diskutera invandring och tillhörande ämnen men man ska ju inte behöva bli mörkrädd på kuppen!

Men nu får vi se hur alliansen löser detta, till det bättre hoppas jag?

Och alla som tycker att gnäll är onödigt, ibland ska det gnällas lite så det så jag har röstat och det blev inte som jag tänkt mig men jag tänker inte gnälla i fyra år precis, nån gång borde nåt gå vägen för oss.


over and out.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag håller helt med dig Stina! I allt:)

2010-09-20 @ 19:32:07
URL: http://frida.derived.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback