gubbkalas.

Igår firade vi min kära fars 60årsdag. Han blev mycket glad över sin present. Han och mamma fick ett förstorat och inramat foto på mig och min bror som tagits på Thornbergs och av Jocke fick han en flaska Bornholmsöl och trisslotter :) trevligt kalas med fina släkten och några myggbett rikare :)

Idag sov jag halva dan, sjukt seg. Sen blev det några timmars jobb, fick lite gjort där med kan ni tänka er. Jocke kom och hämtade mig och vi köpte pizza på vägen hem. Lite dåligt samvete jag har nu då Jocke sparade halva sin pizza och jag slukade min på bara några sekunder. Men han ska visst ha till matlådan imorn och han sa att han redan ätit massa bullar så han var mätt :)

Så nu ska jag kvida i magplågor på soffan en stund och tänka positiva tankar så jag pallar joggingen imorn . .


love u bitches!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kan nog gå alla kvällar denna veckan, iaf efter 19. När har du tid? :) kram

2010-08-15 @ 21:17:43
URL: http://frida.derived.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback