Bloggoskuld.

Ja då var den tagen, min bloggoskuld. Nån undrade, varför inte skriva dagbok på papper som alla andra, men jag är inte som alla andra. Och dessutom alla Ni som undrar vad som händer i mitt liv, nu behöver Ni inte ringa jobbiga samtal utan bara knappa in hit.

Bra va?

Ja för då sitter man i stort sett ensam kvar i staden han däruppe nog glömde ta tag i en gång i tiden, mina gullungar har blivit så stora allihop och gjort det helt rätta och tagit en paus från placet.
Synd bara att ni glömde kvar mig :)
Men då hade jag en anledning att stanna kvar, ring och lägenhet och ett jobb. Men nu finns bara jobbet kvar.

På nåt vis önskar jag att jag hade en roll i en amerikansk tonårsfilm signerad Hollywood...Ni vet populär flicka gillar populär pojke, populär pojke dumpar populär flicka, populär flicka gör om töntig pojke för att hämnas, töntig pojke blir kär men populär flicka fattar inte, tills slutet då poulär flicka fått tillbaka populär pojke men ändå inte är nöjd. Hur som helst slutar allt lyckligt och töntig pojke får populär flicka.
Fattar Ni?

Men istället sitter man ensam och tråkar ihjäl för jag orkar inte ta tag i det. Det kan ju bero på att när jag faktiskt tog tag i det så gick det åt pipan. Från uppvaktad till totalt ignorerad. Men jag har fått höra att jag skräms ibland.
Och ja. lite psykiskt instabil är jag nog :)

Jag hoppas mina kära kommer tycka jag gjort en bra deal nu och skaffat blogg, nu kan Ni ta del av mitt liv kära gullungar därute i vida världen. Jag älskar ER allihop, det hoppas jag Ni vet!!


                    



det finns ett ord för vad jag lider men jag har glömt det nu.



Kommentarer
Postat av: Frida

Men söting där, jag glömmer aldrig dig! Du finns alltid kvar i mitt hjärta. Vad kul att du skaffat blogg, nu kan jag följa dig varje dag=) Kram!

2008-04-08 @ 19:01:35
Postat av: Stina

Orka skriva varje dag, men så fort det händer nåt jag lovar =)

2008-04-08 @ 20:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback