vårens första solfräknar.

Stod framför spegeln och där var dom! Solfräknarna, helt underbart, då är vi på rätt väg, mot värmen.
Fick dom tydligen av att sitta och fota min kära vän på hästryggen. Helt galen häst hon har men det ser riktigt roligt ut där hon hoppar fram. Men det var inte helt fel och sitta uppflugen på ett rött staket heller i solen heller. Och kolla på fåret som körde djungelbokenstajl mot brunnen...Kliar störtskönt :)

     

Det mesta klart inför lördag nu med...Det ska bli så otroligt skojigt. Synd bara att några uteblir...
Hoppas jag får ihop min tanke. Jag är en sån som tänker ut saker och sen när jag ska utföra det så blir det inte bra. men som alltid löser jag det i sista minuten. Puh.

Har haft min första drömfria natt på länge. Kan ju ha varit eftersom jag var så otroligt utmattad efter de senaste nätterna av orolig sömn och drömmande. Hoppas de inte kommer tillbaka. Det har varit en pärs.

Min lista inför semestern börjar komma till också...än så länge:
- Söderköping - GLASS! Och kanske en tur till släkten i STHLM när man ändå är på väg.
- Lars Winnerbäck i Gamleby - längtar så.
- En riktigt mysig tjejmiddag med min underbara + en liten fest i trädgården i förhoppningsvis bra väder...
Har tre veckor att fylla...mm...längtar redan.






ny kraft, ny tid, ett oskrivet blad.


     


Kommentarer
Postat av: Viccan

Haha, ja liiiite galen kanske:P Tur att ingen såg oss:P Flumm! Men du är snällast som följde med:)

2008-04-10 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback