njuta caffe latte.

Otroligt skönt det är att sitta vid ett litet bord, med en latte och med sällskap av Tes och bara njuta att det är skönt väder och dagens jobb är avslutat. Kommer saknas. Tar vara på Testiden nu för snart finns det inte mycket kvar på ett tag. . . vilket iofs vissa tycker är helt underbart bra . . .nämner inga namn, du vet själv.

Igår påbörjades också sjungandet igen och denna gång med en liten samling människor i staden. Det var helt undebart, stornjöt i tre timmar! Man kan säga att gårdagen var helt perfekt, t.o.m. den missade biten kom med.

Bör också understykas att jag är glad, återigen fröjdas åt att jag är glad! Jag är upp över skyarna just nu jag njuter livet

och uppskattar varje minut! Underbart!

Så vad vill jag då det är enkelt att förstå jag vill bara sitta här med benen i kors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback