en snabb uppdatering.

denna vecka har jag:
-jobbat (för ovanlighetens skull)
-varit på ikea med mikkis där vi blev lagom uttittade när vi konkade möbler ;)
-pysslat i lägenheten så nu känns det hemtrevligt
-fikat med sötaste frida
-bokat min norgeresa för att stilla min abstinens
-druckit glögg med blåsta men snälla josefin ;)
-umgåtts med joakim som gjort ett klart bättre andra intryck än första ;)
-firat hennings födelsedag, bättre sent än aldrig
-gått och blivit en faghag (om det nu stavas så) , jag har äntligen fått den där bögkompisen som egentligen inte är gay, tänk på den ett tag :)
-gått med i 20kgpåtvåmånaderklubben, dock som stöd, skulle tyna bort annars :)
-sjungit


-tror ni jag sovit många timmar denna vecka ?

Kommentarer
Postat av: hon i norge.

men herregud, ja det är tur du kommer snart så jag kan få utförligare rapport.

2008-12-21 @ 22:11:58
Postat av: hon den andra i norge

å jag med! ja vill också ha rapport! gärna bild också!

2008-12-21 @ 23:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback