bravader.

Ja som nummer
1 då kan jag ju säga att jag tar det som en komplinmang när folk tror jag är äldre än jag är, det brukar vara tvärtom annars.
2 att det varit mycket Tes på sistone och det är jag inte ledsen över, världen behöver fler Tes!
3 helt plötsligt tog allt en vändning, en bra sådan, leder? Jag vet inte, det värsta med mig  är att jag har svårt att prata om sådant för jag är så himla velig jämt!

Imorgon bär det av till Söderköping med Janna, det ska bli härligt jag hoppas vi får våran glass!!!



SOL!

Kommentarer
Postat av: Frida

Om ni ska dit borde ni ju svänga förbi min stuga! Det är liksom på vägen=)

2008-07-02 @ 21:58:38
URL: http://www-und.ida.liu.se/~fripe988/blogg/
Postat av: Viccan

:O:O:O

Smultronstället i Söderköping?

Fyyy vad fuskigt!

2008-07-03 @ 10:01:31
Postat av: Stina

Frida du skulle ringt ju =)

Haha vickan gott vare med =)

2008-07-03 @ 20:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback