min lilla rock'n'roll.

Det är härligt att bara fundera, ja ibland i alla fall, ni vet när man faktiskt har bra saker att fundera på.
Min närmsta framtid behöver jag inte fundera så mycket på, jag vet vart jag ska tillbringa hösten, idag sa nämligen the boss att jag har min plats kvar i teamet vilket känns skönt då pengarna kommer fortsätta rulla in och jag kanske kan börja se mig om efter ett eget boende, inte en dag för tidigt. Men resten av min framtid är det nog snart dags att börja lista ut...jag kan inte bli fast här för evigt, nån gång måste jag iväg! Kanske göra som Janna sa, plugga nån termin i Linköping eller hitta nåt sommarjobb bara för att komma iväg från staden. Men samtidigt, har jag en anledning till att stanna kan ju jag ju inte bara ge mig iväg...eller?
Nej, jag måste nog ändå, man kan inte bara leva på känslan av trygghet jämt, då blir det alldeles för träigt.

Det är varmt idag men när jag kom hem från jobbet gick solen i moln och det blev kallt. . . nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och säga att vi åker på bio, men som vanligt när jag verkligen vill nåt så säger hon att "nej vi tar det en annan gång". Men men, kanske bäst att lägga sig och sova istället, ska ju jobba hela dagen imorgon igen...

Vilken optimist va? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback