tjejer.


Ja vi är då helt klart ett helt underbart gäng!
(några av deltagarna)

Kvällen blev helt otroligt lyckad! Alla var så finklädda och glada och främst av allt hungriga, tur att jag lagat så mycket mat :) det åts och spelades kubb och sjöngs lite singstar. Vi fick lite skvaller, uppdateringar och allt var till belåtenhet. Jag måste helt klart säga att det var den underbaraste kvällen hittills i mitt liv. Det ska helt klart bli tradition. Ja så nu får vi hållas oss mätta till jul, då i alla fall jag tycker att vi drar ihop ett julbord med knytis, vad säger ni tjejer?
 
Måste säga att jag är rätt stolt över mig själv, jag hann med det jag skulle, med hjälp av grannen och att Malin och Janna kom lite tidigare. Jag såg visst väldigt rolig ut där jag sprang i mina högklackade skor :) Och att jag lyckades med mitt hår! Bara det är en bedrift :)




Kommentarer
Postat av: Frida

Det var underbart kul! Och julbord låter perfekt!

2008-07-13 @ 19:04:55
URL: http://www-und.ida.liu.se/~fripe988/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback