jag har bestämt mig:

  • jag ska göra ett superbra jobb i sommar så jag definitivt har en säker plats även i höst
  • jag ska aldrig mer blir kär -eller ja i alla fall inte de närmaste fem åren eller så, upptäckt att det bara är slöseri med värdefull tid på vissa, hrm.
  • jag ska säga upp min lösa förbindelse, vad f*n tänkte jag på från början?
  • jag ska nog ta den där resan till Rom i höst, nån som vill hänga på?
  • min semester ska bli sjukt avslappnande, vad jag än kommer göra eller inte göra
  • jag ska vara med och ordna årets körresa som kommer bli helt sjukt bra
  • mina vänner kommer först, nu och alltid



 

Och jag lever inte riktigt och jag känner inte riktigt
under dagarna som inte riktigt finns
Men så kommer en säsong igen och strömmen går igång igen
och nätterna blir ljusa och jag känner och jag lever och jag minns...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback