update.

  • vaknade av ett hemskt ljud häromnatten och såg grävlingen skena över trädgården, trodde katten blivit tagen men idag kom han allt spatserande tillbaka. tack.
  • varit i locknevi alldeles för mycket.
  • saknat mina vänner så mycket att jag blivit deprimerad.
  • bestämt winnerbäck med lars.
  • solat och blivit lite röd, lite röd.
  • tackat av cheferna på jobbet och fått nya.
  • sommarschemat färdigt, har några lediga dagar att klämma in aktiviteter på.
  • pratat med söt pojke.
  • sett pojke P, pojke P blev röd i ansiktet.
  • träffat vänner från förr.
  • bråkat lite mer med mamma.
  • gråtit.
  • skrattat.
  • promenerat i min ensamhet.
  • fått en helt annan syn på vissa i min närhet.
  • nobbat någon.
  • insett att jag hamnat i ett konstigt mönster.
  • och en massa mer som jag inte kommer på just nu.

                                             


Kommentarer
Postat av: Viccan

Men hallå?!?

Promenera med mej istället?:)

2008-06-04 @ 08:22:17
Postat av: Janna

Men sluta göra så mycket ;P själv sitter man ju bara inne och pluggar :( hemåt jag kommer dock på fredag och stannar nästan en vecka så något vi måste hitta på :D

2008-06-04 @ 08:32:33
Postat av: Stina

Viccan du är ju stadsbo nu jue :)

Janna, hör av dig !!

2008-06-06 @ 09:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback