årets första sibyllaglass.

Intogs med mina motorburna vänner, bikerboysen, söta som socker ;)



Hatar just nu Apoteket i min lilla stad. Där kommer man in, fullt med folk och långa köer. Och personalen visar ingen förståelse för att man blir lite förvirrad i allt springande, usch! Om man inte vet förklara då istället!

Idag hände nåt jag inte trodde skulle hända, men oj vad glad jag blev inombords. Hjärtat tog ett extra skutt liksom fast jag vet att det inte får det, dumma hjärtat! Dumma mig som fallit för denna smått undliga man!

Har tilldelat mig själv några vuxenpoäng:
- deklarerat helt själv
- varit på verkstan med min bil helt själv
- funderat på en bra konfirmationspresent till min kusins 15åriga son



det vi förut kallat kärlek är nu mer som ett förbund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback