hola belgrad.

Ja igår sattes sig Tes och Stina framför tvn för att heja fram Sverige till final. Vi började entusiastiskt med våra flaggor och det snaxfyllda bordet, stämningen var på topp! Men efter några minuters röstande tappade vi modet . . . men samtidigt var vi väl inte direkt förvånade . . . Men det blev i alla fall en trevlig kväll :)
Bra avslutning på en trevlig dag, fick lite besök av Mikkis på kvällningen också, alltid lika trevligt gumman.

Varit på ännu en konfirmation idag, denna tog dock bara en timme, vilket var tacksamt för rumpan. Och lille Victor var så duktig, fattar knappt att jag har en kusin som har en son som är 15 . . puh tiden går!

             

"Ja jag gick ju fyra år på konsthögskolan och nu står jag här och ritar lite ränder för Eurovision."

Kommentarer
Postat av: tes

eller...

jo, såatte,... jag gick ju tre år på kockskola, och nu är det detta jag pysslar med- trär bär på pinnar för ESC.....såatte....

2008-05-25 @ 19:26:11
Postat av: Stina

eller .. ja du jag gick ju fem år på danshögskolan och nu ligger jag och kråmar mig på golvet för eurovision ..

2008-05-27 @ 12:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback