kompromiss.

Ja efter ett långt gräl, tårar och lite skrik så betsämde sig mamma och jag för att kompromissa om mina tapeter. Det slutade med att mamma inte orkade mer och jag fick som jag ville. Det kallar jag en bra kompomiss!
Så nu ligger mina nya tapeter i en låda och bara väntar på att få sättas upp!

Igår kånkade jag soffa med Mikkis, det var girlpower det, ingen annan kunde gjort det bättre.
Idag kånkade jag jord. Dock med lite ryggont från igår men har man lovat hjälpa till så har man. Plantering lika med superträning!

Nu har antalet hantverkare äntligen minskat, från tre snickare, en elektriker och en målare är det nu bara en målare kvar och ibland en elektriker. Skönt, nu kan man sova i alla fall till 7.30 på morgonen, gäsp.




Dags att börja planera semester på allvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback