jag är jag och så är det bara!

Nu är jag trött på det här, jag orkar inte mer.
Jag fxar inte att bli behandlad som en prinsessa ena dagen för att sen den andra få stå ut med så mycket som gör att det bara kokar över och jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag funkar inte så, jag tar inte hur mycket som helst. Jag vill heller inte behöva vara övertydlig för att det ska förstås. Jag vet ingenting längre allt bara går åt vänster medans jag vill åt höger. Jag har känslor som inte kan komma ut för jag vågar inte ifall det skulle kännas som det gör idag. Helt hopplöst. Men det ska inte vara hopplöst det ska vara så fucking jävla underbart det bara kan bli!
Jag vet redan att jag inte duger till nåt att jag har lustiga vanor och är helt konstig när det gäller att visa vad jag tycker och känner, men återigen man ska inte behöva vara övertydlig. Jag vill bara vara jag. Jag vill inte bli ändrad på. Jag vill inte få mina åsikter, hur dumma de än må vara, nerkörda i marken och trampade på. Låt mig vara den jag är det är då jag mår som bäst.



-vad hade du gjort om jag hade svimmat?

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis.

2008-10-16 @ 19:44:09
Postat av: Janna

En vacker eller regnig dag (man kan ju inte rå för vädret hur mycket man än vill :P) så kommer personen som förstår dig för den du är och tills dess är det bara att leva livet fullt ut :) crea diem!!(ps: skapa dagen)

2008-10-16 @ 21:09:12
Postat av: ägaren själv.

Tack Janna du är alltid positiv! Kanske ska tatuera in dig i huden när vi får mod till oss :)

2008-10-18 @ 13:28:54
Postat av: Janna

:O COOLT

2008-10-18 @ 19:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback